Free background from VintageMadeForYou

15. mars 2014

Skattekistekort

Hei
Min mellomste gutt er invitert i bursdagsselskap og da benyttet jeg muligheten til å laget et kort til bursdagsbarnet. Sjørøvertema er populært blant fem-seks åringer så jeg bestemte meg for å lage et skattekistekort. Malen har jeg kjøpt hos Silhouette Store og skjært ut på min Silhouette Cameo.

Først brukte jeg Distress Ink Tea Dye på den hvite cardstocken. Deretter brukte jeg embossingfolder fra Spellbinder til trestrukturen. Etterpå gikk jeg over med Distress Ink vintage photo for å få mørkere partier. Reimene er i sort og festet med borrelås. Beltespennene og låsen har jeg embosset i sølv.

Jeg skar også ut et skattekart som jeg hadde litt Distress Ink på. Stemplet er fra Kreativ Hobby. Jeg hadde også et par klistremerker med pirattema som jeg festet på og tegnet en stiplet linje.
Nå håper jeg at bursdagsbarnet blir fornøyd med kortet sitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar